Sumeyraas ben Beşşar izi comfort X3 kullanıyorum. 4 ay olacak uzun yolda yaptık ve hala yapıyoruz çok şükür iyiyiz sevdikte. Bide yüksek olması etrafı izlemesi açısından iyi oluyor. 3 kademe yaptırabiliyoruz. Ben şehirler arası yolculuk çok yaptığım için güzel kullanışlı tavsiye ederim