balpetegimmmm Oğlum 2 gündür gündüzleri uyumuyor ayağımda sallayarak zor uyutuyorum ağlayacak uyanıyo öyle böyle bir ağlama değil. Ağlayarak uyanıyor ağlamaya devam ediyo ağlayarak uyuyor 10 dk sonra uyanıyor.😭
Nefess2020 balpetegimmmm galiba gaz sancisi kizimda ayni anlattiginiz gibiydi kolik oldugunu ögrenmistik cok zor gunlerdi . Sakin olmaya calisin herhangi bir hastaligi yoksa muhtemelen gaz sancisidir iciniz rahat etsin istiyorsaniz bi dr a gorunun en azindan ne oldugundan emin olun derim.
Zlm balpetegimmmm büyük ihtimalle gaz ile ilgili birseydir 2. aydan sonra bebekler kaslarını yeni kesfedermis serbest bırakmayı bilmediği için sürekli kasarmis oda gaz çıkarmasına engel olurmuş uygulamada yaziyodu 😁
Nefess2020 balpetegimmmm valla ben neler denedim 3 ay dolana kadar bitmedi. Rezene cayi iciyordum kimyon tohumuda katiyordum emzirdigim icin onada gecsin rahatlasin diye. Biogaia gaz damlasi az bisey rahatlatiyordu masaj yapin bacaklarina ve karnina hafif hafif ve siz gaz yapacak seyler yememeye calisin. Malesef tam anlamiyla bitirmiyor hic birsey sabirli olup kucaginiza alin sakinlestirin. Zamanla gececektir insallah.
E_kirkin0 Ay ve günlerimiz aynı. Yaklaşık bir haftadır her gün aynı saatlerde ağlama krizleri geçiriyor hiç bir şekilde sakinleşmiyor