Yagizkerem Kızlar haftaya 5. Ayımız bitiyo Şu an uykuları güzel ama uykunun ilk 20 30 dk sı uyanıp emzik istiyo. Bende başında olmayınca verende olmuyo tabi uyanıp ağlıyor. Bu sorunu nası çözebiliriz fikri olan var mı
Rubab_Mommy Yagizkerem Benim kizimda oyle.30 40 dk uyuyup uyaniyo tekrar uyutuyorum.Su veriyorum ben piş piş yapiyorum ninni aciyorum uyuyo.
Narin9 Yagizkerem uyuduğu an ben emziği çekerdim ağzından o yüzden kendi kendine bıraktı emziği şuan 6ay 11 günlük 1 aydan fazla oldu emzik kullanmıyoruz
1Yildirim Yagizkerem Emzik uykuyu bölüyor maalesef. Aynı sorun bizde de var. 40. Dk uyanıyor hemen yanına gidip devam ettiriyorum. Sonra 1 saate ya da 1.5 saate tamamlıyoruz uykuyu.
Yagizkerem Narin9 benm sorun başta başlıyo işte memede uyuyor. Yanında kalkayım diyince uyanıyo hemen emzik 🤢
Narin9 Yagizkerem benim oğlumda emerek yatıyor ama ben uyuyunca çekiyorum zmanla alışır küçük olduğu için