zehranur01 çok geçmiş olsun. Rabbim hastalıkları, kazaları, belaları yavrularımızdan uzak tutsun 🙏🏻 Biz hasta olduğumuzda bizim de iştahımız kesilir yemek istemeyiz. Biraz araştırdım ve bir çocuk doktorunun paylaşımında hasta iken açlığın şifa olduğunu, çocuğun zorlanmaması gerektiğini okudum. Çok enteresan değil mi… Emiyorsa bence hiiç sıkıntı yapmayın. Geçici bir süreç bu. 🙏🏻🌸♥️