Yuksel33 canım aynı durum bir çok annede olmuştur. Bence mama vererek en doğrusunu yapmışsınız çünkü ilk ay Sarılık riski var ve mama vermeyeceğim diye diretip çocuğu sarılık yapmanın bi anlamı yok. Sürekli önce emzir sonra mama ver. Emzirdikçe kanalların açılacaktır. İlk kontrolünde doktor bir şey söylemedi mi? Kilosu ile ilgili. Her banyoda mutlaka göğüslerine masaj yap. Isırgan otu çayı çok süt yapıyor. Ben bir de galactago isimli damla kullanıyorum. Bana çok iyi geldi. Dut pekmezi bol tüketiyorum. Hatta kahvaltılarda tereyağlı dut pekmezli yumurta yiyorum. Arkadaşın da söylediği gibi dut çok süt yapıyor ve sağlıklı.