2bebelianne__ Fatmagul6543 mama içiyorsa su vermen gerekiyor ayrıca içmese dahi havalar çok sıcak içi kurur su vermelısınız
Bebegimm1 Fatmagul6543 ben hem emzirip hemde mama veriyordum doktor her mamadan sonra cay kasigiyla su vermemi soyledi kaynamış soğumus sudan veriyordum su vermedigimde kabız ve agiz kenarlari kuru kaliyordu mamada su veriliyor
Baharbek Fatmagul6543 valla benimkin4 aylık oldu doğduğundan beri mama kullanıyoruz doktora sordum 4. Ayda su veriyim mı diye yinede gerek yok dedi bı faydası olmaz dedi. Ama ben yinede veriyorum havalar çok sıcak çünkü terliyor
2bebelianne__ Fatmagul6543 ben doğduğu günden itibaren küçük avent biberon ile veriyordum eylül ayında doğdu kızım
Bebegimm1 Fatmagul6543 dogdugu zamandan bahsettim hastanede dogum yaptigimda cocuk doktoruna ve bebk hemsiresine hatta kadin dogum doktoruma sormustum ver dedi suan 7 aylik bebegim