Selam kizlar. Suan gebermek üzere hissediyorum. Ağrı hat safhada. Yüzüm oldu balon. Daha oncede olmuştu. Ameliyat oldum cenemde kis varmış apse yapmisti. Sanirim şimdi tekrar var. On gün icinde kizimin doğum günü var. Bu yuzden doktora gitmiyorum. Dün hastaneye gidip ilaclarimi yazdirdim agri kesici igne oldum döndüm. Cunku ameliyat işlerim uzun surecek. Dogum günü sonrasıni bekliyorum. Ancak bana yardımcı olabilirseniz cok sevinicem, antibiyotik içiyorum ama yüzüm hala inmedi. Korkuyorum doğum gününe kadar inmezse diye. Varmi uyguladığınız birsey bunu yasayipta aaa yuzum hemen indi dediğiniz bir tarif, ilac vs? Varsa onerir misiniz? Bu arada tabiki onerileri doktora sormadan yapmayacağım. O yuzden lutfen fikriniz varsa yazın bana. Cok canım yanıyor.