Dün ilk defa tadımlara başladık yoğurt yedi bugün yayılmayan ama bir an da olan pişiği var bebeğimin sudocrem sürüyorum ama emin olamadım devam etmeli miyim yoğurt vereme yoksa bırakma mıyım doktorumuza ulaşamadık bende tereddüt ettim yaşayan var mı bu durumu