rezillik yav. hastalığı geçti derkeen giderayak bir de kıçını pişirdi. fito krem ve trosyd karıştır dedi doktor ama ne fayda. uzun süre de kullanmak içime sinmiyor kortizon içeriğinden dolayı. ne yapayım a dostlar. doktora da sordum cevap bekliyorum size de soruyorum haydi kızlar el ele pişiksiz pamuk totilere