Domino idillinamom [url=https://www.hizliresim.com/ti5t42w][img]https://i.hizliresim.com/ti5t42w.png[/img][/url] sapka ile beraber satıyormuş. hayirli olsun da dedim belki fikir olur 😊
Arya0620 idillinamom güle güle giymeyi nasip etsin inşallah🤲🏻🤲🏻çok bayramlar görürsunuz birlikde 🧿🧿❣️
Tatlican Minikecrem biz annekız kombin diktirdik elbiseler geldi memnun kaldık 😍diktirme hiç sevmezdim hep hatali yapıyorlardı baska yerlerde
Minikecrem Tatlican bayılıyorum anne kız kombinelerine .. bize göre hazır bulamadım ben diktirmekte hiç aklıma gelmedi doğrusu
busrasilra14 Minikecrem ah ah cocuklarimizin bazen bazi konularda sanssiz olduklarini dusunuyorum. Eskiden gunler oncesi bayramliklsri alir asardik bayram gelsin diye beklerdik. Simdi tatile gidicez bebegime kiyafet almadim o yuzden.
Gizem59 Minikecrem [url=https://www.hizliresim.com/gfqhkfy][img]https://i.hizliresim.com/gfqhkfy.jpg[/img][/url] Bende oğluşuma bunu aldım hem günlükte giydiririm diye, papyonlu gömlekli şeyler bi kere giydirilip kalıyo düşüncesindeyim😊
ZehraSareMom Semihaduru Aldığım takımla bu elbise arasında kararsız kalmıştım ama elbisesi çok fazla diye almadım çok hoş 😍