balcicegin_annesi
Sormayın ben de 4 günde bir kaş alıyorum inanın, nasıl bu kadar hızlı uzuyor anlamıyorum 🥺 Kuaföre gitmek yerine kendiniz alın, çıkan tüyleri görürsünüz zaten, kuaföre çok da gerek yok. Yani az biraz görünmeyen tüyler de kalıverir çok teferruatlı bir şey yapmazsınız, yoksa işimiz zor bebekle 😅🤦🏼♀️