Erayalpp 23 günlüğüz her emdiğimizde kaka mızı yapıyoruz daha yerken başlıyoruz normal mi bu durumlar biraz dursa diyorum bende kilo alamıyoruz ya ye iç çıkar normal mi 🤷♀️
Cns78 Erayalpp bizim de 18 günlük aynı dediğiniz gibi yapıyor. Hatta bazen yapmıyor o zaman huysuzlanıyor :)
Elifiremeksi Benım bebegım 2,5 aulık kaka yapmıyor normal mı bılmıyorum kac gunde bır yapması lazım ?