Nesse Kan değerlerinize baktırın, hamileyken paketli gıda tüketmedim abur cubur belki 1 - 2 kere yemişimdir doğum sonrası da aynı şekilde bol su tükettim her emzirme sırasında 1-2 büyük bardak su içtim gün içerisinde sürekli su ve komposto içiyordum. Ara öğünleri atlarsanız çok acıkırsınız aralarda meyve kuruyemiş çiğ yemiş pekmez yiyin, protein ağırlıklı beslenin tuz kullanmamaya çalışın 1 ayda eski kiloma dönmüştüm ama bünyeyle alakalı bir durum birazda