Cuma günü aşısı var bebeğimin ama biz yarın yola çıkacağız hemşire gittiğin yerde yapılır ama bayram giriyor ara gününü kaçırma dedi. Memleket e gideceğiz anneme sordurdum sağlık ocağına cuma günü aşı olunacak diye yapılır mı gibisinden sağlık ocağındaki hemşire ben yokum cuma günü benden başka kimse de sisteme giremez Bayramdan sonra yaparız demiş.