Annelerim bebeğim neredeyse hiç pişik olmazdı ama son 1 aydır Bi gün durup Bi gün pişik özellikle kakasını yaptıktan sonra. Bezini sürekli değişiyorum beklemiyorum. Doktorun verdiği kremleri kullanıyorum ama sürekli tekrarlıyor neden olabilir yaşayanlar nasıl çözüm buldunuz lütfen yardım. Birde prima ın 4 numarısna geçince başladı gibi pişik ler öncesinde de prima kullanırdım ama bilmiyorum ondan mı değil mi