Prensesminik42 14aylık kızım önlük hiç taktırmaz krem beyaz giydirdigim zaman ne yese önü hemen leke oluyor geçen amcası lcw hediye 3lü takım almiş giysin die buluz önü leke yapmiş ne yaptı onuda bilmiyorum kaç defa yıkadım çıkmadı ne yapılabilir
Deletedmom0099 Prensesminik42 bu ürünü kaynar suya 2 kaşık döküp tişörtleri içinde 5 saat bekletip makinaya atın yeni alınmış gibi oluyor https://www.rossmann.com.tr/domol-beyazlara-ozel-leke-cikarici-toz-oxi-guc-750-g-p-sr12090028 leke çıkarıcı spreyler hiçbir işe yaramıyor onlaeı tavsiye etmiyorum
Ebruea Prensesminik42 the elite home un çamaşır suyu tozu var bitkisel onu kullanabilirsiniz. Ekolojiktir renklilerde de soldurma yapmaz
nneslihan Deletedmom0099 renkli kıyafetler içinde kullanılıyor mu? ilk defa gördüm açıkcası bu ürünü🙈
Deletedmom0099 nneslihan bu da renkliler için olanı ama bunu kaynar suyla değil ılık suyla 5 saat bekleterek kullanabilirsiniz, çok mükemmel ürünler ikisi de. rosssmanda çok sık 2. ürüne %50 indirim oluyo o zamanlarda alıyorum ben genelde 😊
Blablas Aynı sorun bende de var organik. Ürünler çıkarmıyor ya da ben çıkaranini. Bulamadım. Her giydiği lekeli kalıyor.