Cagla_34 Kixlar 4 aylik bebegimin ayagini kayinvalidem agzina goturup guldurmus bn mitfaktayken 4 5 kere bosey olir mu ayagina
Ah_neredeee_vah_neredeee Cagla_34 Bence siz çok büyük hassasiyet içerisindesiniz .. bir süre görüşmeyin kayınvalidenizle .. her hareketi batar olmuş size .. sorunuza gelecek olursak anladığım kadarıyla ayağını öpmüş veya hafif ısırmıştır güldürmek için .. bunun cevabı net .
5kisilikailemm ikibalannesi2 Delirmiş olması lazım koskoca kadınin ayağını bebeğin ağzına koyması için 🙄
AselLinaK Kendi anneniz yapsa böyle tepki verecek misiniz? Kadın oynamış torunuyla ne var sevmese kayınvalidem çocuğumu sevmiyor diye post açarsınız abartmayın Allah aşkına
Egemenin_Annesi Cagla_34 ay abartmayin Allah askina ya ne olabilir mesela ayagina en fazla yikarsiniz olur biter.
Ssssraa Sanırım ayağını bebeğin ağzına götürdüğünden kırılma/incinme gibi durum olup olmayacağını sormuşsuunuz. Hiçbir şey olmaz bebekler lastik gibidir endişelenmeyin kaldı ki bu hareketi bebek kendisi de yapar.
Yenibirsayfa Cagla_34 Ayağının altını agzıyla gıdıklamıs mı yani? Ne olabilir. Kırılacak degil ya TE allam