Merhaba bebeğim 1,5 aylık pişik oldu kıpkırmızı oldu poposu doktor sarı hameton yazdı . Kullandık biraz hafifler gibi oldu ilk ve ikinci gün bugün 3.gün bi baktım etrafı da kızarmış iyice ☹️ Bebeğim çok huzursuz canı acıyor bu kremi sürerken neden bu kadar dağıldı kızarıklık başına gelen var mı? Çözüm olarak napmalıyım