_Nehirim_ Kızlar dikişim var bugün 23 günlük olduk ama temizliğini nasıl yapmam gerek oranın acaba korkuyorum jiletle alıcam ama dikişlere değer diye yapamıyorum eger yapsam sıkıntı olur mı sizce sizler nasıl yaptınız yada 40 çıkmasını mı beklesem 🤷🏼♀️
Yusufali06 _Nehirim_ üstte kalsın hem pek fikrim yok çünkü doğumdan 3 gün önce ağda yapmıştım doğumdan snraki 42.gün yine ağda yaptım Bi sıkıntı olmadı çok şükür
Bunedunyakardesim _Nehirim_ 40 çıkmasını bekle canım benim dikişim 2 taneydi ama bekledim ne olur ne olmaz
_Nehirim_ Yusufali06 ay bilmiyordum ki bende hep hazırlık yaptım temizledim ama habersiz gelince 😂birden suyum gelince kaldı yapamıştım doğumdan önce bide rahatız oluyorum bir an önce temizlemek istiyorum 🤷🏼♀️
_Nehirim_ Bunedunyakardesim bende böyle düşünüyorum hem jilete falan gelir diye korkuyorum ama temizlik istiyor 😬Rahatsız oluyorum bende 😬
_Nehirim_ beyazkelebegim Ah dikişler düşüp düşmediğinide bilmiyorum bir kere aynadan bakım dedim hiç bişey göremedim bide dikişlerim fazla benim yırtı doğumda kuzum omzu geniş gelince 🙄
beyazkelebegim _Nehirim_ ışık açın telefondan bi de o şekilde bakın zaten Beyaz ip şeklinde belli eder kendini hemen
_Nehirim_ beyazkelebegim peceteyle bir iki kez sildimde beyaz dı evet düştüğünü gördüm peceteye bugün bakim inşallah düşmüştür 🤲
Yusufali06 _Nehirim_ ben yıllardır ağda yaptığım için çabuk çıkmıyor artık. Birde ben şanslıydım sanırım ağda yaptım 3 güne sancım tuttu ve doğurdum 😅😅😅 bütün hamilelik boyu bunu düşünmüştüm ya temiz değilken olursa diye