Ebruea Anne4 evi. İlaçlatın şansınız varsa 😔 yoksa geçmiyor. Biz onun için vebi draker diye bir ilaç aldık ama hala ara ara görüyorum. Görünce de kaşınöaya başlıyorum. Nefret bir böcek
Anne4 Ebruea evet ya arada bi bnde görüyorum. bi tane parkenin supurgeliginde bosluk var. hep oraya giriyo. muhtemeleb yuvasi orda. ilac alip sikmak lazm oraya
Ebruea Anne4 ilaç sıkıp orası silikonlu falan kapatabilirsiniz bizim ev kira daha önce ne olmuşsa parkemiz hep kalkık her yerde Bi delik boşluk var ilaçlayınca Bi 3 4 ay kayboluyor sizde bir deneyin isterseniz