HeartShapedGlasses 9 aylık oğlum bexsero ve menveo aşılarının birinci dozlarını oldu. Bexseroyu yaptıralı 15 gün oldu 10-15 gündür bebeğim sürekli kusmaya başladı. Önceden kusan bir bebek değildi. Bexsero yaptıranlar sizde oldu mu böyle bir durum?
Badem HeartShapedGlasses merhaba, 4 gün önce kızım 2. Dozu oldu. Ateşi var düşüp çıkan sürekli. Bugünde devam ederse hastaneye götürcem. Oğlum 3 yaşında. 3 dozu da oldu. Hiç kusma olmadı. Kızım 2 dozu oldu onda da kusma olmadı. Menveo nedir? Onu duymadım hiç
Zeyzey26 Cmre HeartShapedGlasses bizde iki doz yaptırdık bexora kusma olmadı bizde aşı yeri ağrıyordu huysuzdu o kadar
HeartShapedGlasses Badem o da menenjit aşısı. Oğlum sürekli kusuyor aşıya mı bağlı bunu anlamaya çalışıyorum