Doğduğu günden beri oğlum 1 kez memeyi tutmadı. Meme ucu azdi, silikon meme ucuyla da tutmadı. Bugün 7.günümüz Sağıp biberon ile veriyorum. Her seferinde 2 3 saat aç bırakıp tutturmaya çalışıyorum ama bir turlu tutmuyor.Kucagima alir almaz çığlık çığlığa agliyor kıpkırmızı oluyor ve kafasını çeviriyor surekli.. sizde de böyle bir sey yaşandı mi ? Zamanla cenesi güçlendikçe acaba tutar mi? Sizin kac gun sonra meme reddi gecti?