Kızlar merhaba. Bebeğim 3 ay 12 günlük . 2. Haftasından sonra kakasını yapmamaya başladı. Karnı kocaman oluyo ama kaka yapmıyo. Maflor kullanıyoruz düzenli işe yaramadı. İlk başta yapıyodu kalasını sonra maflorda etkisini kaybetti. Kabız değil kakası cıvık oluyo. Mecburen uyararak yaptırıyoruz. Alerjisi falan hiçbirşeyi yok. Napacağımıxı şaşırdıl. Gazı yok gazını rahat çıkarıyo. Acaba ilerleyen aylarda düzelir mi? Sanki ıkınmayı bilmiyo gibi geliyor bana.