AzraSare Güzel anneler bu marka bebek bezini kullanan var mı . 2 yaşında kızım var ona hep prima kullandık bezi bırakalı 6 ay felan oldu bezler baya pahalanmış . Şuan tekrar hamileyim ve az da olsa bi stok yapmak istiyorum . Bu markayı önerebilir misiniz ?
Zeynepbelis AzraSare ben kullandım. Çokta memnundum. Ama bi süre sonra bebeğimin vajinasında kararma oldu. Bezden mi kaynaklıydı yoksa başka birşeyden mi oldu anlamadım. O yüzden değiştirmek zorunda kaldım. Şimdi prizma kullanıyorum.
Onedroplove AzraSare naçizane tavsiyem kampanyaları yakalayıp prima alın en garantili bez ama stok yapmayın her bebek aynı olmuyor numaralarında sıkıntı olabilir elinizde kalmasın sonra bezler
Bilge Ben de geçen gün aldım prima kullanıyorduk ama çok hoşuma gitmedi baby&me dokusu sert gibi. Bir de kakasını sızdırdı (belki de ben beceremedim bol bağlamış olabilirim 😁) ama dediğim gibi dokusu pek hoşuma gitmedi. Sanırım tekrar primaya dönücem.tabi bebekten bebeğe fark ediyor. Stok önermiyorum ama haklısınız bu pahalılıkta da stok mantıklı