Aringulay_murat Sedonay 4 gün norml degil mi birde tepkilerini kontrol edin ıkınma canı yanma ağlama oluyor mu biraz daha bekleyip sabhlri birer tatlı kaşığı verebilirsiniz bizde 6 ay 7 günlüğü her duruma karşı doktorumuz yazdı kullanabilirsiniz yani
Ksybo Melo2020 ekgıdaya geçtikten sonra mı kullandınız bunları. Hangi marka probiyotik kullandınız acaba
zynpzumra12 Sedonay icirebilirsin ac karnina zeytinyagi icir kayısi ve erik kompostosu yap püre şeklinde yedir
seydaac Sedonay 4 gün normal eğer zorlanma ağrı vs yoksa. Ek gıdaya başladıysanız kayısıyı kaynatıp ppüre haline getirin, başka bir yerde yulaf ezmesi i pişirin ikisini karıştırın için de zeytinyağı ekleyip yedirin. Kabızlığa bire bir çözüm.
Ksybo Sedonay benim oğlumda o şekildeydi ilaç vermedim bekledim kakası taş gibi oldu poposunda çatlak oluştu.ekgıdaya geçtikten sonra uzun süre yapmazda kabızlık olabiliyor
Melo2020 Ksybo öncelikle bu bir ilaç değil probiyotik sağlık biogaya 5 damla sabahları verdim ac karnına gerçekten fayda görürsün
Ksybo Melo2020 ekgıdaya geçmedende kullandık bebegımde gaz için. Çok teşekürler.inşallah faydasını görürüz bizde