Papatyaninannesii Kızlar bir önceki postumu okuyanlar bilir kızım 5.5 ayşık iki aydan beri mukuslu kaka var kan 2. Ayda gördüm bidaha görmeidm en son kanda allerji testi yapıldı negatif cıktı gastroya yönlendirildi doktor gelisimş iyi kanda yoksa sıkıntı etme üç g N kuralı ile basla dedi bu gün ikinci aydan sonra ilk defa kan geldi ya böyle bisi olamaz cidden ne olcak simdi
TinkyWinky Papatyaninannesii 4 aylıkken yaptırdım kan da negatif çıktı deri testinde inek sütüne ve dana etine alerjisi çıktı.Benim bebeğimin de gelişimi iyiydi kilo alımı çok şükür .Ama başka doktora görünün derim kan testi genelde doğru çıkmıyor bebeğinize ve kendinize daha fazla huzursuzluk yaşatmayın alerjisi olan besinin diyetini yapınca bebeğiniz rahatlıyor doğal olarak siz de ☺️
Papatyaninannesii Kaganalis bilmiyorum ki yani kilo alımını engelleyen bişi olmadı, huzursuzluğu var biraz, daha dun cocuk gastrolojisine gıttık, zar zorda sıra aldık yok jan sedim kan yoksa diyet yapmayalım dedi yani şaştım artık ek godaya baslıcaz
Omom Papatyaninannesii bazen hiç aklımıza gelmeyecek şeyler alerjiye sebep olabiliyor. Patates ve bezelyeye bile alerjisi var oğlumun mesela 🙄 çoklu besin alerjisi var ama gelişim geriliği yok çok şükür. Yani her bebekte gelişim geriliği olmuyor. İnşallah çözüm bulursunuz geçmiş olsun
Papatyaninannesii TinkyWinky en iyisi deri testise yaptırayım belki ondan cıkar, varsa cıksın bilinmezlik çok zor
Papatyaninannesii Omom çok teşekkür ederim inşallah canım ,deri testinde doğru sonuc cıkıyormu kesin peki
Mensurece Ben de şurda bekleyim. Ayda yılda bir kan geliyor nokta nokta şeklinde. Süt alerjisi olabilir dedi doktor diyet yaptım vs değişen hiçbişi yok. Bizim de 4 aylık oldu şimdiden kaygılıyım ek gıda için. Gelişim çok iyi. 7,5 kilo. Huzursuzluk gaz döküntü hiçbişi de yok.
TinkyWinky Mensurece iğne değil aslında ucu sivri plastik gibi bebeğin canı yanmıyor sadece tedirgin oluyor benim oğlumda öyle olmuştu
TinkyWinky Papatyaninannesii aynen öyle alerji ucu bucağı olmayan bir yol gibi en azından netleştirmek önemli
Omom Papatyaninannesii hayır. Ben yaptırmadım yani. Doğru çıkmıyor dedi doktor. Kan testi bir nebze daha iyi. IgE değerlerine bakılıyor