Mom9870 kucukprensinannesi Terbiye olmuş göğüste bebeğin ihtiyacı kadar süt üretilir aslında sağım yapmanıza da gerek yok tabii yettiğinden eminseniz. Değilseniz uyaran her şeye karşı göğüs süt üretimine devam eder.
Rubab_Mommy kucukprensinannesi Terbiye olunca bebege yetecek kadar sut uretilir diye biliyorum.Bebegim 2 aylik olana kadar taşardi sutum .Sonradan terbiye oldu.
Yica Mom9870 Birşey soracam terbiye olduğunu nasıl anlarız. Önceki gibi süt akmıyor bende emiyor biraz sonra sütüm geliyor. Sütun indigini biraz emdikten sonra hissediyorum böyle birşey mi
Prensannesiii00 kucukprensinannesi tabi o zaman sağarsanız artar sürekli dairesel şekilde masajda yapın
Rose1221 kucukprensinannesi meme reddi ben de yaşıyorum çok dayanılmaz halde sertleşmişti bi kere o zaman sağdım. Emmediğinde kalanını sağ ver dedi doktorum ama hiç bir şekilde almadı. E uyuturken bi şekilde meme alıyor sağsam onu da alamıcak diye sağmadım.
kucukprensinannesi Yica terbiye olmuş canım önceden benimde sızlardı kendi kendine baya süt akardı üzerim ıslanırdı şimdi öyle değil
Zalimsin Süt artar ama benim mesela yediklerimle daha çok artıyordu terbiye olduğu zamanlarda normalde yumuşak olurdu mesela, süt artınca şişerdi öyle anlardım arttığını
kucukprensinannesi Rubab_Mommy benimde öyleydi 2 aylık aşısını oldu meme reddi başladı azaldı süt ondan soruyorum
Rubab_Mommy kucukprensinannesi O zaman sagim yapin isterseniz.Cunku benim bebegim 9 aylikken memeyi birakti.3 4 gun icinde sutum kesildi.In şe ALLAH bir an once aşarsiniz🌸