9 aylık oğlum yedirdiklerime dikkat de ediyorum ne kadar dikkat edersem o kadar hastalanıyor sanki. Çok sık ishal oluyor tahlilleri temizde çıktı çok şükür ne yapmalıyım anneler 😔 bağısikligi düşük doğru düzgün emziremedim hep kendimi suçluyorum bu yuzden ya🥺