Aymiraaa Merhaba güzel anneler arkadaşımın bebeği 15 aylık azı dişleri çıkıyor ve aşırı huysuz bişey yemiyor damakları resmen yarılır gibi olmuş diş jeli kullanmaya karşıydık ama artık pes ettik kullanan anneler hangi markayı aldınız memnun musunuz ?
Kmslbgm Aymiraaa diş jelini pek önermiyor artık doktorlar.Onun yerine diş tozları var onlardan yazıyorlar.Bizim doktorumuz tetagil diş tozunu yazmıştı ve ben kızımın çıkan 4 dişindede onu kullandım hem ağrısını alıyor hemde daha hızlı dişi patlatmasına yardımcı oluyor tavsiye ederim
[silindi] Aymiraaa dis jeli değilde dis topu öneririm suan 3. Kutumuzdayiz içerik temiz Almanya’dan gelecek varsa orada 4 euro ama tr de 120 150 arasi osanit dis topu 30 dk da 7 8 tane verilebilir dedi dr ama ben sabah akşam veriyorum çok etkili
Aymiraaa Kmslbgm teşekkür ederim evet bizde o yüzden kullanmıyorduk ama çok acı çekince en azından azılar için kullanalım dedik
nneslihan Aymiraaa doktor tavsiyesiyle tetagil granül kullanıyoruz memnunum içeriği temiz rahatlatıyor jel olarak isterseniz jack n jill var içeriği temiz ama kullanmadım
Sanem_05 Tetagil granül kullanılabilir birde nurse harveys dentigel diye jel var tamamen bitkisel oğlumda çok faydasını görüyorum
iamthed Çok az zeytinyağının içine 10 tane karanfil koyup geceden sabaha bekletip sürebilirsiniz. Ya da cezvede suda karanfili ısıtıp, soğuyunca sürebilirsiniz. Ben osanit kullanıyorum çok etkili ama internette satılanların çoğu sahte.