Hanımlar merhaba 1ay6günlük bebeğim var doğduğundan beri bi rampa yapmıştım hafif onun üzerine yatırıyodum ama gittikçe rahatsız olduğunu farkettim yastık kılıfının içine iki havlu koyup azıcık yükselti yapıp yatırdım ama ondan da kendini kaydırıp boynuna getirdi yastık gibi. Şimdi dümdüz yatakta sırtüstü yatıyo yan da yatmıyo bende korkuyorum kusuyo çünkü arada veya sık sık midesi ağzına geliyor. Siz nasıl yatırıyosunuz merak ettim ne önerirsiniz