Kızlar çorba yapmıştım küçük tencerede altını kapatıp kapağını kapattım neyse sonda açıyım dedim açılmadı ne yaptım ettim internet ne diyorsa yaptım olmadı üç gündür kapak açılmıyor hiç bir şekilde ne bıçak ne çatal sivri bir şey dahi girmiyor komşu denedi olmuyor çorbayı artık geçtim tencere kapalı kaldı yardım başına gelen ne yapacağım