Kızlar merhaba ritim bozukluğu için doktorum isoptin verdi ama sütten bebeğede geçtiğini onunda nabzını düşürebileceğini bebeği takip etmemi renginde soluklaşma baygınlık kalp ritminde yavaşlama olursa sütten kesip mamaya başlamam gerektiğini söyledi emzirirken ritim bozukluğu için ilaç kullanan var mı böyle sorunla karşılaştınız mı? Hapa başlamaya bile korkuyorum birşey olacak diye