Ben normal doğum yaptım, istiyordum ama bir türlü kullanamadım. Biraz rahatsız etti. Bir de rahim toparlayıcı korse almıştık, o da alttan çok baskı yaptı ağrım oldu.. Şimdi 6 hafta oldu doğum sonrası, göbek kaldı öyle. Dahası sadece görüntü değil bence organlar da tam toparlanamadı çünkü hala biraz nasıl desem savruk, boşluklu hissediyorum karın boşluğunu. Doğum öncesi gibi değil.