tugbamomy Melek14 Hayırlı olsun🌺 şeyi merak ediyorum yürüdük diyebilmek için tam olarak yürümesi mi gerekiyor yoksa kendi kendine kalkıp adımlar atıp arada emekliyor oluşu da sayılıyor mu☺️
Melek14 tugbamomy şuan benimki tamamen yürüdüğü için yürüdü diyebiliyorum 3 haftadır 2 3 adım atiyor düşüp kalkıp tekrar deniyordu şuan artık tamamen yürüyor bence diğer türlü daha yürüme aşamasında oluyor
Mom9870 tugbamomy Adım atmaya başladıysa kısa kısa, yürümeye başlamıştır. Zaten 2 3 adımdan sonra düşüyorlar.
tugbamomy Melek14 10-15 adım atıp düşünce emekliyor benimkide hala tam yürüyor diyemiyorum. Bazen de hep emekliyor tam geçiş evresinde sanırım sağolun🌸
tugbamomy Mom9870 10-15 adım atıyor sayıyorum sonra düşünce emekliyor tam geçiş süreci sanırım umarım bizde yürürüz hemen 🌸
MinnakAsel tugbamomy Bizde oyledyik 1aya kadar oturucak yürümesi daha dengeli yurucek merak etmeyin bizimki koşturuyor şimdi gerçi hala arada düşüyor 😁
Evrim1906 Melek14 9 aylık emeklemek istemiyor yüz üstü yatmayan tahammül dahi edemiyor ama yürümeyin çok seviyor kolunun altından tutup evi saatlerce geziyoruz. Yorulmuyor da