Zehrayaz345 bende de aynı sorun vardı doktora gittim . Kıl köklerin iltihaplı, neyle alırsan al sivilce ve batık oluşur dedi. Ya kılı almayacaksın ya da sivilceye katlanacaksın dedi. Mecbur alıyorum tabi ama aldıktan hemen sonra pişik kremi kullanıyorum o biraz azaltıyor sivilceyi ve batığı sanki