Vanilya Dün oldum 2. Dozu. Ama ateş,eklem ağrısı,baş ağrısı,halsizlik yaşıyorum. Ateşim 38 ile 37,2 arasında gidip geliyor. Parol içtim bir tane. Acaba hastaneye gitsem mi? Normal mi bu durum?
Dn123 Vanilya esim oldu birsey olmado ama ayes vs oluyormuş yan etki. Bol su için parol almakla iyi yapmışsınız düşmez ise ağrılar artar ise gidin mutlaka
Zerr Vanilya Kesinlikle aşıdan kaynaklıdır. 3 gün geçmezse ateş o zaman gidin doktora şimdilik ateş düşürücü ve ılık duşla idare edin..
Vanilya Dn123 Resmen covit geçiriyor gibiyim canım. Bugün çok kötüyüm. Parol kaç saatte bir alsam acaba?
limonlukarpuzzz AyPerisiVeGokPrensininAnnesi ne covid geçirmesi yaa hangi hastane aşidan sonra test aliyormuş? Evet aşi olanda geçiriyor ama bu aşiyi vurununca değil hanimefendinin yaşadiği aşinin yan etkisi sadece .. Canli aşi oluyor ve buda pozitif cikmaya sebep veriyor sadece.covid için değil verem hepatit bunlarin hepsi o yuzden test yapildiğinda varmiş gibi cikar.. Corona aşisindan sonra belirli bir zaman dolmadan test yapmiyorlar.
Dn123 Vanilya 4 saatte bir alabilirsin ama illa 2 den sonra hala dusmezse hastaneye giy. Asi olan da covid kapiyor
Dn123 Vanilya serum takarlar ilaç atarlar içine düşer üstelik ağrılarına da iyi gelir kendine eziyet etme koyu hisseder isen git
theGunes Vanilya 4 saatte bir al, kardeşim geçen hafta aşı oldu covit belirtileri başladı aşırı kötüydü test verdi pozitif çıktı zaten aşının içinde canlı covit var aşı sonrası pozitif çıkması normal ama bu denli belirtiler düşündürdü test verdi ve pozitif( buarada evden çalışıyor herhangi biryere çıktığıda yoktu)
Yengecanne_ Vanilya benim eşim ve babam oldu hiç ateş olmadı.Bünyede ne etki edecek bilinmiyor ki insan bir şey diyemiyor
Vanilya BabyGroot Ateşim hiç inmiyor canım. Ne yaptıysak boş. Zaten üşüyorum geceden beri. Elim yüzüm dudaklarım hep şiş
Vanilya Dn123 Ama dün çok iyiydim akşamda öyle. Birden gece böyle uyandım. Covit olabilir mi ki? O testten de çok korkuyorum ya
BabyGroot Vanilya bulunduğun yerin ilçe sağlık müdürlüğünü ara canım bi durumu anlat bakalım ne diyecekler. Eşim covid geçirdiğinde hep onlarla iletişime geçmiştim ben
Olich Vanilya geçmiş olsun, şişkinlik var ise göstermenizde fayda var alerji gibi yan etki yapmış olabilir belki rahatlaması için bir tedavi uygularlar. Benim de 10 gün sonra 2.doz bakalım ben ve eşim nasıl olacağız 🙄
Dn123 Vanilya evde alıyorlar örnek ararsan gelirler. Ben verdim aylar önce 2 dk sürüyor. Asi etkisi 24 saat sonrada cikabilirr
Annesirintugceuzun Vanilya Bu yan etkiler normal diye biliyorum. Yine de doktora gidip emin olabilirsiniz tabii. Eşim 2. Dozu oldu ve halsizlik, kol ağrısı oldu. Ateşi çıkacakmış gibi hissettiğini söyledi ama sabaha bir şeyi kalmadı. Parol kullanabilirsiniz , ateş düşürücü etkisi de var parolun. 🤌🏻
Vanilya Annesirintugceuzun Benimde aksine akşam iyiydim uyudum gece berbat uyandım. Ve hala devam ediyor
Nurcan03 Vanilya yok olmayabilirsiniz. İkinci seferde çok ağır yan etkiler görülebiliyor. Çevremde duyduklarım hep o yönde. Ben de cumartesi ikinci doz alacağım bakalım. Yalnız tek parasetamol yani parol yetmeyebilir. Tek seferde iki tane almayı deneyin. O şekilde eğer ateşinizi düşürürse 6 saatte bir alırsınız. Geçmiş olsun.
bozobeydrk Vanilya canlı aşı da test verilirse zaten pozitif çıkar. Bence yan etkidir 1 gün daha bekleyin. Çok ateş çıkarsa gidin tabi.
sibellllo Vanilya çevremde biontech olan herkes sorun yaşadı yan etkileri ağırdı hatta bağışıklığı düsğk olanlar korona bile oldu aşıdam dolayı sonuçta virüs enjekte ediliyor bi test vermeinizi öneririm
limonlukarpuzzz Vanilya geç gördüm ama covit olmussunuz falan diyen arkadaş tamamen saçmalamiş testide kim aldiysa şasirtici bizden almadilar aşiniz yeni yapilmuş yapsakta.pozitif cikar diye.. Bu sadece covit aşisina has degil hepatittede veremdede belirli bir sure pozitif cikiyor aşi bagisijlik sağlayana kadar… Yani pozitif cikacaksiniz o kesin ama normal covut gibi değil aşilarin kimde ne yan etki gostereceği belli değil soz normal yan etikilerini yaşamişsiniz 2. Dozu ağir atlatilabiliyor.