melasya
Her bebek bir olmuyor aslında 😊 sendrom dönemlerinde bazen huzursuz olurlar mız mız olurlar. Mesela benim kızımda şuan 32 aylık yavaştan 3 yaş sendromuna doğru ilerliyoruz. Konuşup derdini anlatabiliyor ama mızıldanır,yalancıktan ağlar, ağlayarak ortalığı yıkar vs😅