Fatosmat
Ben nerdeyse tüm günümü veriyorum sürekli yeni oyunlar etkinlikler arıyorum birlikte vakit geçirelim diye ama yinede akşam baba gelince beni gözü görmüyo çağırınca ittiriyo beni normalde dışarı manyağı ama babası olunca dışarı çıksam bile yüzüme bakmıyo babasının arkasından ağlar ben gidiyorum diyince , ben söyleyince el sallayıp öpücük atıyor 😅
Başlarda yalandan kıskanıp üzülüyodum ama artık zoruma gitmeye başladı hayır sevsin babasınıdaaa bana bu kadar kötü davranması neden bilmiyorum sanırım yeme içme konusunda bunaltıyorum baba sadece oyun kucak kısmıyla ilgili olunca diye düşünüyorum