Kızım 14 aylık. Baba diyor bana kızarsa ımmeeee diyor 😁 bidiga diyor sanırım o bi dakka ya da bi daha demek tam çözemedim henüz. Yemek asla yemek istemiyor asla ama asla. Cocomelonla oyunla gezmeyle de olsa ağzından birseyler atmaya çalışıyorum yoksa memeyle geçiştirecek hep. Hala iki uyku yapıyoruz sabah uyandıktan 3 saat sonra bi de aksam üstü 15:30-16 gibi. Yürüyor yavaş yavaş. Herseyi ağzına götürmek istiyor yemek hariç. Herseyi yalamak istiyor.🤦🏻♀️ Görüyorum milletin cocukları topaç gibi hapır hupur yiyor koltuklara tırmanıyor iniyor cıkıyor. Konuşma desen anne bi melemen yap da yiyelim demediği kalmış bi tek. Ama kıyaslamak için söylemiyorum tabi. Her cocuk farklıdır. Sağlıkları yerinde olsun ve mutlu olsunlar da gerisi olur gider diyorum 😊