nursocum ev çok sicak olabilir ama klima kullanmamak önemli çinde coronali birisi klimanin onune oturarak 60 kişiye blastirmisti aybi havayi sirkülasyon yapiyor o yüzden virus donup duruyor klimayi kapatip camlar açik bir şekilde ve maskeli olmak lazim geçmiş olsun rabbim tez zamanda atlatmayi nasip etsin.