Kızlar bir haftadır bebeğim acayip değişti.1hafta 10 gün önce hastalik geçirdik.antibiyotik iğne vurulduk ,atesliydik.bebegim ondan sonra değişti.ne uyuyor ne yere göğe sigiyor.sürekli aglama 😵 bide ayaklarıni yeree vurmayı öğrenmiş.
Bazen şaka gibi geliyor.herseyi ağlayarak yaptirmak istiyor.bu durum gerilim filmi gibi.alisirsa bu duruma bu yapısacak üzerine.ve herşeyi ağlayarak istemeye,yaptırmaya alışacak.kardesimden biliyorum oda küçükken herşeyi ağlayarak çözerdi. annem tükenmişti.nasil önüne gecicem.6ay 6 günlük bebeğim.