Sedoss2 Anneler, Yenidoğan bebeklerinizin burnunu ne sıklıkla açıyorsunuz? Sadece benim bebeğim mi bu kadar tıkanıyor sürekli burnu doluyor anlamadım
Burcuckmk Sedoss2 bizimde cok tikaniyordu canim bol bol izotonikle yıkadık baska bisey yapma dedi doktor 37 gunluk suan gecti artk tıkanmiyor
SevcanEbrar Kızımda öyleydi uyanınca uyumadan önce çekerdim burnunu şok olurdum nasıl bu kadar dolmuş diye. Bazen gün içinde 3 defa çekiyordum sürekli izotonik damlatıyordum hep dolu tıkanık. 43 günlük oldu 1 haftadır geçti tıkanıklık.
Yica Sedoss2 bizimde tıkanıyordu. Hele ilk dogdugunde nefes alamıyordu. Hatta bir kaç kez tıkandı bile. Sonra kendi kendine geçti. Ama hala sabhalari gene biraz biraz oluyor
Bsrygtarzk Bizim de 36günlük hergün veya 2güne bir mecbur temizliyorum nefes alamıyo hırıl hırıl yoksa. burnunda görünüyorsa silikon aspiratörle görünmüyosa otribebeyle serum fizyolojikle temizliyorum