Süt varsa mamaya genellikle gerek yoktur , yenidoğan bebekler saatlerce emip anca rahatlayabilirler ama mamayı içti mi karnı tıka basa doyunca daha fazla ememeyip uykuya dalarlar bu da anneler için sütüm yetmiyor gibi düşünmesine sebep oluyor oysa uzun uzun emzirme fırsatı yaratmak en iyisi