Nimetdeniz geçiyor tabi geçmez mi. Herşey eskisinden daha da güzel oluyor. Sende yeni annesin adapte olamadın, her şey çok yeni. Ama inan bu lohusalık depresyonu, cogu insan giriyor. Ben de cok agladım, ya ben ölürsem bebeğime kim bakacak diye, sütüm gelmedi diye, uykusuz kaldım diye,kakasını yapamadı gazını çıkaramadı diye. Hepsi geçiyor ve nasıl geçti anlamadım.