Gulsen4224 zynpsk evet gebelik yeni ise gözükmeme durumu oluyor cnm ama bebeğin küçük galiba daha gönlünce olsun belki yoktur ama insan korkuyor yine de sen kan ver birde hayırlısı olsun inşallah
zynpsk Gulsen4224 17 aylık daha ve emiyor ki hamileliğim zor geçti zor zamanlar atlattım hiç böyle bir duruma hazır değilim Rabbim olmayanlara versin inşallah yoktur uykularım kaçtı rüyalarıma girer oldu
zynpsk Minisinannesiii Rabbim böyle bir durumla sınamasın insan herşeyi evet düşünüyor o yüzden gerçekten kafam rahat etsin diye yarın gidip doktora muayene olucam ah keşke gitmeden adet olsam
Minisinannesiii zynpsk size bisey anlataym içiniz rahatlasn biraz annem 3 ay adet olmamıştı ha bire test yap diyodum doktora gittik kan vermeye eve dönüşte olmuş bende bi kardesm olsun diye çok istiyodum benim hayaller suya düştü annem sevinçten oynamıştı 😂😂 insallah sizinde öyle olur
Gulsen4224 zynpsk benimde zorluydu rabbim herkesin yardımcısı gönlüne göre nasip etsin inşallah cnm Emdiğinden kaynaklıdır umarım🤲🏻
Brrrkkk zynpsk ben doğumdan 5 ay sonra ilk adetimi oldum yani geçen ay bu ay olması gerekenden 1 hafta sonra oldum 1 hafta gecikti herhalde yavaş yavaş düzene girecek
zynpsk Brrrkkk Doğumdan sonra hep takvim tuttum ve günü gününe yada bir gün önce oldum şimdi böyle olmam gereken tarihde olmadığım için çok tedirğinim
Gulsen4224 zynpsk amin tatlım ederim elbette rabbim gönlüne göre nasip eylesin inşallah sıkma canını emzirmekten dolaylı olur umarım 🤲🏻🤲🏻
zynpsk Gulsen4224 Amin inşallah yarın saat 15.00 gidicem inşallah o zaman kadar olurum ne zor böyle Doğumdan sonra düşünmek
Nefest zynpsk bende aynıydım, aynı sekilde, 2. Gun gecıkınce kan testı yaptırdım ve şok bi hamilelik ogrendım🤦🏼♀️Bebegım 17 aylık benimde. Allah hayırlısını versin diyeyim zaten dr a gşdicekmişsinz.
zynpsk Nefest postun da eşim korunuyor demişsin de ondan sormak istedim prazervatif ile mi diye bizde öğlen korkuyoruz şuan gerçekten korkar oldum
Nefest zynpsk aynen canım oyle cok o mevzuya gırmek istememiştim acıkca. Ben cok korkttum cokta buyuk konustum. O yuzden hakkınızda hayırlısı olsun ınsallah
zynpsk Nefest ben gibi büyük konuştun ay bilmiyorum iyice deliricem uykularım kaçtı resmen şuan kafama takar oldum çok
Nefest zynpsk ben adet zamanım gelmeden hissetmıstım goguslerım buyumustu ve ucları degısmıstı. İlk hamılegımde oyleydı.siz bişe hissedıyo musunuz? Yarın yazın bu arada merak ettım bende