Buseasel8 mama falan koyacaksaniz e bebekteki kırmızı ve beyaz olanlar var biraz tombul onu sakın almayın çabuk sogutuyo su gibi sıvı birşey koyacaksaniz içinden yedirmeyecekseniz bim e bı termos gelmişti üstünde içinin sıcaklığını gösteriyordu o çok güzel uzun sure koruyo sıcaklığını