Mom356 Kızlar dün çıktım hastaneden ama sormayı unuttum doktora bu bandı ne zaman çıkartacam esistetik dikiş yapmış eriyen dikiş miş bilgisi olan var mı
En_guzel_yanim Mom356 duşa girdiğimde ben sargının olduğu yeri folyoyla sarıyordum doktor öyle demişti. Su geçmesin dedi
Simiyy Mom356 kontrolde çıkarcan kuzucum duşa girdiğinde oraya dokunma su ordan aksın gitsin sadece hiç su geçirmiyo zaten
[silindi] Mom356 Tamam hijyenine dikkat et bu lohusa külotları var onlardan giyin dikişine değmesin.Allah’ın izniyle bir şey olmaz 💕
Zeyno32 Mom356 kalıyor canım ama öyle belirgin değil. İnce bir cizgi zaten bikini bölgesinin hemen üstünde olduğu için belli bile olmuyor 😌
Badehandeyldz Mom356 kalıyor benim ilkinde çok kalmadı ama ikinci olduğu için bund belirgin bir çizgi şeklinde
asz Mom356 benimkini taburcu olduğum gün kendi çıkardı doktor pansumanı da yaptı.banyo yapınca su geçirmez bant tak banyodan sonra çıkarıp pansumanını yap açık kalsın dedi.dikişler de kendi eriycek canım.
tospikinannesiii Mom356 herkes dursun yazmış ama ay benim dikişin üstündeki bandı niye hastaneden çıkmadan çıkarttılar ozaman 😂🤭
YigitAlpsMom tospikinannesiii benimkinde hastaneden çıkmadan doktor çıkarıp pansuman yapmıştı 10 gün nasıl duracakmis