minibiranne Kızlar bebeğimin dişleri çıktığı için emerken göğüs ucumun alt kısmını resmen delmiş. Ve her emzirme de bu delik aynı yerden genişliyor dişler giriyor. İyileşmesi için Öneriniz var mı? Emzirmekte çok zorlanıyorum ağlıyorum acıdan 🥺
Uysal_ minibiranne tahinin üste çıkmış yağı ve kantoron sürüyordum ben kantoron yaralari iyileştirir sütyen takmayın ayrıca tahin yağı da benim açımı hafifletiyiordu baya Allah şifa versin gerçekten zor benim de başıma geldi zamanla geçiyor inşaallah çabucak atlatırsın.
minibiranne Odb bebeğim yeni doğduğunda kullanmıştım şuan şehir dışında olduğum için evde kaldı maalesef 😫
Odb minibiranne bende bazen emmesinden kaynaklı yarılmalar oluyor kapak hemen yarım güne geçiriyor alma imkanınız varsa devam edin kullanmaya bence
minibiranne Odb teşekkür ederim 2 gün sonra eşim gelecek evden getirecek ama şuan dayanılmaz bir haldeyim bugün emzirmeme kararı aldım sağacağım elimle yoksa gittikçe yara derinleşiyor 😕