Serapkocak Anneler doktorum bana bu ilacı önerdi ama üzerinde 3 4 yaş için uygundur yazıyor emin olamadım kullanan var mı
Ysg0 Serapkocak biz kullandık. Tüm takviye edici damla, ilaç vs. 3-4 yaş sınırı varmış. Ben de çok araştırmıştım bir çocuk doktorunun blog yazısında görmüştüm, bulabilirsem size de göndereyim :)
Ysg0 Serapkocak [url=https://www.hizliresim.com/24laebu][img]https://i.hizliresim.com/24laebu.jpeg[/img][/url]
Serapkocak Ysg0 çok sevinirim bulabilirseniz 😊 Bebeğim daha 28 günlük çünkü ağır gelebilir diye düşündüm
Serapkocak Ysg0 Eğer öyleyse veririm bikaç gün kusma gibi şeyler olursa doktor takibiyle bırakırım çok teşekkür ederim