Deletedmom65802 Kızlar 43 günlük bebeğim var meme artı mama besliyordum doktorum gittikçe mamayı azaltmamı söyledi günde bire düşürdüm bebeğim üç gündür yeşil renk kaka yapmaya başladı bgğn de yeşil renk ishal a döndü randevu aldım doktora gideceğim ama yine de gidinceye kdr sizlere sormak istedim neden olur yada tehlikeli bi durum var mı bilgili olan annelerim tecrübelerini paylaşırsa çok mutlu olurum 😭
dontsleppyunhappy Deletedmom65802 benim bebeğimde hep yeşil renk yapar, doktor yeşil renk süt alerjisinden dedi, biz alerjik mama kullanmamıza rağmen hala yeşil yapıyor. Normal korkulacak bir şey olmadıgını söyledi doktorlar, çünkü 4tane doktora sordum, tahlil vs herşeyi yaptırdım
AND-20 Deletedmom65802 üşüdüğü için oluyo 4 ayda kan ilacında başladık o da yeşil yapıyomuş doktorum bırakma devam et dediģi için devam ediyorum şu an
Busramaden Deletedmom65802 sen yedıklerıne dıkkat et bıde bebegın beslemesınde azalma yoksa dert etme gecıcektır
Asilinannesi1 dontsleppyunhappy bizde de süt alerjisi var alerji maması kullanıyorum. Aslında oğlum beni emiyordu sütüm azalınca ve meme reddi başlayınca alerji mama meme gidiyoruz. Mama verdiğimde 2.Gün yeşil mukuslu ishal gibi bi kaka oldu. Şimdi de 3 gündür kaka yapmıyor doktor normal diyor ama basınza geldi mi
dontsleppyunhappy Asilinannesi1 evet yeşil kaka, kaka yapamama, hepsini gördük, ama düzeliyor bir zaman sonra
Arasyldz Kulakları ağrıyan bebekte yeşil renk kaka oluomus ondanda olabilir banyo yaptırırken kulaklarına biraz pamuk tık suu almasın bikaç qün
Emelim Bebeğiniz alerjik olabilir. mukuslu yesil gürültülü kaka, kulak arkası kabuklanma, eklem bölgelernde kuruluk,başında konak, geçmeyen pişik…vs varsa hemen alerji doktoruna gidin 🙏🏻
Aysegulmina Deletedmom65802 bnm kızımda 2 ay 22 günlük 3 gündür sizinki gibiydi köpüklü ve mukusluydu tahlil verdik enfeksiyon cıktı antibiyotik ve probiyotik verdi bugün 10 gün kullanıcaz bu ara salgın varmis ondan oldu sanirim
dontsleppyunhappy Asilinannesi1 evet bizim mama aptamil progemin as. Sizin ki de büyük ihtimalle mamadan. Bizde o alerjik mamalar hep yeşil kaka yaptı. Ara ara mukuslu da çıktı düzeldi. Ek gıdaya geçtiniz mi, ondan da bazı şeyler alerji yapabilir mukuslu kaka yapar bilginiz olsun
Baharbek Deletedmom65802 mamadan kaynaklıda olabilir Aptamil comformil kullandım yeşil yapıyordu normal Aptamil de sarı yapıyor
Asilinannesi1 dontsleppyunhappy yok henüz 2 bucuk aylığız. Ek gıdaya geçmedik. 5 gündür de şimdi kaka yapmıyor cok zorlanıyor. Alerjik olduğu için alerji maması kullanmak durumundayız. Smilac alimentum kullanıyoruz ne yapcağımı şaşırdım😞
dontsleppyunhappy Asilinannesi1 üzülme canım hepsi geçiyor, ilk 3 ay kakada yapamama sorunları çok oluyor ama geçici unutma. Bizde karnına doğru ayaklanırı çeker masaj yapardık ki kakasını yapsın
Asilinannesi1 dontsleppyunhappy yaptım canım ya günlerdir masaj, zeytinyağ uyarma neler yaptım🤦♀️ Umarım gecer bi an önce